יום שישי, 6 בפברואר 2009

PRADA SPRING SUMMER 2009



The truth of this campaign was quite a long time ago but really have a crush on him and then I opened a blog is the place to post it. For those who already see the campaign for those who did not campaign in the eyes of the truth of this Frada SPRING-Summer 2009 Focus on purpose or named on shoes or bags shoe bags just so pretty incredible attention pulled my heart I could not download them from the eyes especially shoes.
Maybe it because I have horns and shoes rack?
Maybe ...
But seems to me anyone who saw the campaign that enjoys more than shoe bags clothes.
Also because of not really show the clothes.
So there is this situation by design ..
Although it was a regular campaign of women's shoes and bags.
Actually, I was ready to do a lot for shoes or bag Frada of the monthly budget, but my mother is too
Del.
Do not worry one day I will find me a millionaire who will buy me a collection of files Frada. Jokingly.
Or maybe one day someone will invite bag or shoes of Frada online accidentally sent this to me? Wish HHHH...
This seems a good time to write that I will continue with no waffle.
Until next time ...

The campaign images....










Pictures from customers...www.frillr.com

האמת הקמפיין יותר נכון מסע הפרסום הזה הוצג די מזמן אבל ממש נדלקתי עליו ועם כבר פתחתי בלוג אז זה המקום לפרסם את זה. למי שכבר ראה תקמפיין ולמי שלא האמת בעיני בקמפיין הזה של פראדה לאביב קיץ 2009 או ששמו דגש בכוונה על התיקים והנעליים או שפשוט הנעליים והתיקים מהממים כל כך שמשכו את תשומת ליבי שלא יכולתי להוריד את העיניים מהם בעיקר מהנעליים.
אולי זה בגלל הפטיש המטורף שלי לתיקים ונעליים?
אולי...
אבל ניראלי כל מי שראה תקמפיין הזה נהנה יותר מהנעליים והתיקים מאשר מהבגדים.
גם בגלל שלא ממש מראים תבגדים.
אז יש מצב זה מכוון..
למרות שזה קמפיין רגיל של נשים ולא של נעליים ותיקים.
האמת הייתי מוכנה לעשות הרבה בשביל נעליים או תיק של פראדה אך התקציב החודשי שלי מידי אמא הוא
דל .
אל דאגה יום אחד אני ימצא לי מיליונר שיממן לי אוסף תיקי פראדה . בצחוק.
או שאולי יום אחד מישהו יזמין תיק או נעליים של פראדה באינטרנט ובטעות זה ישלח אליי?הלוואי חחח
טוב כניראה זה הזמן לסיים לכתוב כי עם לא אני ימשיך לדבר שטויות .
עד הפעם הבאה...

תגובה 1: